INTET MINIMUMSKØB - FRI LEVERING V. 1.200,-
Osuma.dk Erhverv
søg

Bestil og Hent selv

Bestil og Hent-selv dine dagligvarer

Det er nu muligt at bestille dagligvarer hos Osuma.dk og hente dem hos udvalgte Kvickly og SuperBrugsen samarbejdsbutikker. Se hvilke samarbejdsbutikker, hvor det er muligt at hente selv, når du vælger afhentningsadresse og -tidspunkt.

Der bliver løbende tilføjet flere Bestil og Hent butikker til listen over mulige afhentningssteder, men på nuværende tidspunkt tester vi konceptet af og kan derfor tilbyde Bestil og Hent selv fra følgende butikker:

Kvickly Ry

Siimtoften 2

8680 Ry

SuperBrugsen Vinderup

Søndergade 7

7830 Vinderup

Bestil og Hent-selv priser

Når du vælger selv at hente din bestilling fra Osuma.dk, hos en af vores udvalgte Bestil og Hent selv butikker, koster det naturligvis 0 kr. i leveringsgebyr og er i øvrigt gebyrfrit, uanset hvor meget du handler for.

Hvordan bliver mine varer pakket?

Bestil og Hent selv bestillinger pakkes i almindelige bæreposer hos Kvickly eller SuperBrugsen, så det er let at tage dine varer med hjem. Skal du fragte varerne langt efter afhentning, anbefaler vi dig at bruge termoposer eller lignende hertil.

Du kan tilkøbe pakning af dine køle- og frostvarer i termoposer for 15 kroner inkl. moms.

Betingelser ved Bestil og Hent-selv bestillinger

Der er forskellige frister for hvornår du senest kan bestille dine varer og ligeledes forskellige intervaller for hvor du kan afhente dine dagligvarer. Vælg dit ønskede afhentningssted for at se de gældende frister.

Fælles for alle butikker er at du kan bestille samme dag som du ønsker at afhente dine varer.

På sigt vil det sågar være muligt at afhente sine varer i weekenden i udvalgte afhentningsbutikker. For at få det fulde overblik over afhentningsdagene, skal du vælge din ønskede afhentningsadresse her.

Er varerne ikke afhentet inden butikkens lukketid på afhentningsdagen, vil du blive kontaktet af vores kundeservice den efterfølgende arbejdsdag. Varerne kan, efter aftale, afhentes den efterfølgende dag.

I det tilfælde at vi ikke opnår kontakt med dig eller varerne ikke afhentes den efterfølgende dag, vil vi pakke de varer ud, der kan sælges i butikken på ny og du vil få pengene retur for disse varer. Vi trækker dog et administrationsgebyr på 200 kroner og penge for de varer, vi ikke mener, at kunne sælge til en anden kunde.

Hvordan fungerer udlevering af varer?

Du modtager en SMS, når butikken er færdig med at pakke dine varer. I SMS’en fremgår hvordan udlevering af dine varer foregår, samt adressen og i hvilket tidsrum dine varer kan afhentes.

Afhængigt af hvilken afhentningsbutik du vælger, er der forskellige måder hvorpå selve udleveringen af varerne sker.

I nogle butikker kan man f.eks. afhente sine varer i en drive-through hvor man skal enten trykke på en ringeklokke eller ringe fra en opstillet telefon for at få betjening, hvorefter en medarbejder finder og udleverer dine varer.

Andre steder skal man, ved ankomst til butikken, ringe til det telefonnummer man har fået tilsendt på SMS, hvorefter en medarbejder kommer ud på parkeringspladsen og sætter varerne i dit baggagerum.

Kundeservice

Har du spørgsmål? Kontakt kundeservice

Gå til Bestil og Hent selv her