INTET MINIMUMSKØB - FRI LEVERING V. 1.200,-
Osuma.dk Erhverv
På grund af omlægning til et nyt frostlager hos Coop, vil der desværre være flere udsolgte frostvarer end normalt. Vi beklager eventuelle gener på forhånd.
Klik her
søg

Leveringsforhold

LEVERINGSFORHOLD

Osuma.dk leverer varer når og hvor det passer dig, og du behøver ikke nødvendigvis at være hjemme til at tage imod varerne.

LEVERING ALLE HVERDAGE SAMT LØRDAG*

Vi leverer på alle hverdage og *enkelte steder også om lørdagen. Du bestemmer selv hvornår levering passer dig bedst, og om du ønsker at være hjemme til at tage imod varerne, eller om vi skal lave en aftale om, at varerne blot skal stilles foran din dør eller fx i din garage.

BESTILLINGSFRISTER OG LEVERINGSTIDSPUNKTER

For at se leveringstidspunkter og bestillingsfrister i dit område skal du logge ind på din profil, eller med dit postnummer på forsiden og gå til butikken. Her kan du se bestillingsfrister og leveringstidspunkter i den grå menu i toppen, når du klikker på “Vælg leveringstidspunkt”.

EMBALLAGE OG MILJØ

Osuma.dk arbejder aktivt på at minimere brugen af emballage. Ved at vælge at få leveret dine varer, mens du er hjemme, sparer du både penge og besværet med returemballage - til gavn for miljøet. Vi pakker som udgangspunkt dine varer i genbrugs-transportkasser af plastik, som chaufføren tager med retur med det samme. Får du leveret varer med Post Danmark tager vi alt emballage med næste gang du handler. Du skal blot stille det frem til Post Danmark.

TRANSPORT

Vi transporterer dine varer i specialindrettede varevogne og har som de eneste i Danmark både køle- og frostafsnit i bilerne. Derfor kan du være helt sikker på, at kølekæden altid er overholdt, og at varerne er lige så friske, som da de blev taget ud af køledisken. Bliver dine dagligvarer leveret med Post Danmarks pakkepost, er varerne pakket i termoemballage med køle- og fryse elementer, så de holder sig friske. Du behøver derfor ikke være hjemme på leveringstidspunktet.

LEVERINGSGEBYR

Varekøb for under 400,00 kr. (+ 99,00 kr.)

Varekøb for over 400,00 kr. (+ 49,00 kr.)

Varekøb for over 1200,00 kr. (Gratis levering)

Ved bestilling samme dag som levering, pålægges et gebyr på (+ 20,00 kr.)

LEVERINGSMULIGHEDER

Osuma.dk tilbyder forskellige leveringsmuligheder afhængig af, hvor du bor og om det er Osuma.dks egne chaufører, eller Post Danmark, der kommer med dine varer – læs mere om dine leveringsmuligheder i butikken under menuen “vælg leveringstidspunkt” eller nedenfor. Mulighederne herunder gælder dog kun for områder hvor Osuma.dks egne chauffører bringer varerne ud.

LEVERING VED FORDØREN

Er du ikke hjemme til at tage imod varerne, eller ønsker du ikke at få vores chauffører indenfor, kan vi også levere dine varer i poser og termoposer og stille varerne foran din dør, i din garage, eller hvor du måtte ønske det. Leveringen sker ved, at vi pakker alle dine tørvarer i poser og dine køle/frostvarer i thermoposer.

Har du specielle ønsker til din levering, kan du angive dette i bemærkningsfeltet på betalingssiden. Vi tager gerne brugt emballage med retur og genbruger det, så vidt det kan lade sig gøre. Husk at levering udenfor sker på eget ansvar.

LEVERING PÅ KØKKENBORDET

Når du er hjemme til at tage imod dine varer, kan du vælge at få varerne leveret i dit køkken og pakket dem ud på dit køkkenbord. Så kan du hurtigt tjekke om at alt er OK. På den måde slipper du for at skulle håndtere emballage, som enten skal smides ud eller gemmes.

LEVERING I KØLESKAB

Er du besværet ved løft, eller har du travlt når du får dine dagligvarer leveret? Så lad os pakke dine varer ud for dig. Vi stiller kølevarerne i køleskabet, og hvis fryseren er i køkkenet stiller, vi tilmed også frysevarerne ind i fryseren. Med andre ord, skal du bare lukke os ind. Er du en virksomhed, er det nok at døren er åben, så kommer vi selv ind og sætter varerne på plads.

ER DU IKKE HJEMME VED LEVERING?

Har du bestilt varer til levering på køkkenbordet og er alligevel ikke er hjemme når vores chauffør ankommer, vil vores chauffør forsøge at komme i kontakt med dig telefonisk og aftale at varerne kan stilles, eller aftale et senere leveringstidspunkt.

Kan chaufføren ikke komme i kontakt med dig telefonisk vil dine varer blive taget med retur igen og leveres tilbage til butikken. Du vil i stedet blive kontaktet af Osuma.dks kundeservice, og i fællesskab vil der blive fundet en løsning på problemet; om varerne skal leveres næste dag, eller om du ønsker at annullere bestillingen. Ønsker du at annullere bestilling, vil du kunne få pengene retur for tørvarerne, men køle- og frostvarer kan ikke returneres til butikken. Leveringsgebyret vil du ligeledes blive opkrævet, da vi har forsøgt at levere dine varer. Vælger du at få stillet varerne udenfor døren, sker dette på eget ansvar.

ANNULLERING AF ORDRE

Har du fortrudt dit køb af dagligvarer, kan du selv annullere din bestilling under menupunktet "Min side". Her vælger du bestillingen under "Fremtidige bestillinger" og trykker "Slet bestilling". Er det ikke længere muligt selv at slette bestillingen, fordi fristen for at slette en bestilling er overskredet, skal du i stedet kontakte vores kundeservice på 70 20 17 22. Vores kundeservice vil så vidt muligt forsøge at stoppe din bestilling og få den annulleret, hvis ikke pakningen af ordren er påbegyndt. Er pakningen påbegyndt kan vi desværre ikke annullere din bestilling.